Кам’янець-Подільська
Районна Державна Адміністрація
Хмельницька область
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Центр надання адміністративних послуг

Шановні жителі Кам’янець-Подільського району!

До Вашої уваги Гід з державних послуг на порталі "Дія"

24.06.2021

Якщо ви не знаєте, де отримати державну послугу, які документи мати з собою та скільки часу на це потрібно? Гід з державних послуг на «Порталі Дія» підкаже. Цей Портал запустило Міністерство цифрової трансформації України.

Гід з державних послуг − це офіційне джерело інформації. Сьогодні на сервісі доступна інформація про 1170 послуг − місце, терміни виконання, вартість, а також необхідні документи та спосіб оскарження їх результатів. Інформація постійно оновлюється і невдовзі на портал буде перенесено 100% державних послуг в Україні.

Послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності та 36 життєвими подіями. Придбати нерухомість, змінити місце прописки чи відкрити бізнес − усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна знайти на Гіді.

На Гіді з державних послуг працює зворотний зв’язок. Якщо ви не знайшли інформацію про послугу чи виявили помилку в наявній інформації, можна скористатись зворотним зв’язком − і послуга обов’язково з’явиться на сервісі. Зворотний зв’язок допомагає покращити сервіс, виявити проблемні напрямки та найбільш популярні послуги.

Проєкт реалізовано завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.

Необхідну інформацію знайдете за посиланням:

https://drive.google.com/drive/folders/1oKL7wrwSYhoo5JU3JSwLywnD8gUUSzte

За матеріалами: https://diia.gov.ua/news/de-znajti-informaciyu-pro-vsi-derzhavni-poslugi

 

До  уваги мешканців району!

24.06.2021

Інфографіки з ілюстраціями покроково, без бюрократичного сленгу та специфічних термінів, які допоможуть вам отримати найпопулярніші адмінпослуги — реєстрацію місця проживання, пакунок малюка, паспортні послуги, субсидію тощо.

Переглянути та завантажити постери можна за посиланням: https://cutt.ly/sbDfYpL

Постери зі слоганами та QR-кодами допоможуть вам дізнатися, які державні сервіси та цифрові можливості є в Україні. Наприклад, цифрові документи у смартфоні, безпечна електронна ідентифікація на ID.GOV.UA, онлайн-послуги на порталі Дія, інформація про понад 1700 держпослуг на Гіді тощо. 

Переглянути та завантажити постери можна за посиланням: https://cutt.ly/0bDfIbU

Постери зі стильними емоджі та  закликами носити маску допоможуть працівникам ЦНАП та відвідувачам почувати  себе в безпеці під час пандемії.

Переглянути та завантажити постери можна за посиланням: https://cutt.ly/fbEUN8D

 

Державна реєстрація змін до відомостей про склад учасників товариства з обмеженою відповідальністю

3 Серпень 2018, 13:51

Законом України  «Про товариства з обмеженою та додатковоювідповідальністю», який набрав чинності 17 червня 2018 року, внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичнихосіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а саме доповнено нормою щодо особливостей реєстрації при зміні складу учасників товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю.

Інформуємо громадян щодо переліку документів, які подаються для державної реєстрації змін до відомостей про склад учасників товариства та особливостей їх оформлення, а також щодо осіб, якими вони можуть подаватися.

Такими документами є:

-  Рішення загальних зборів учасників товариства про виключення учасника з товариства (подається самим товариством);

-   заява про вступ до товариства (подається спадкоємцем чи правонаступником учасника товариства);

- заява про вихід з товариства (подається учасником, який виходить з товариства, або його спадкоємцем чи правонаступником);

-  акт приймання-передачі частки (частини частки) у статутному капіталі товариства (подається особою, яка набула частку (частину частки) у статутному капіталі товариства, або особою, яка передала її).

У разі проведення державної реєстрації змін до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань щодо виключення або виходу учасника (спадкоємця або правонаступника) товариства державний реєстратор одночасно вносить запис про зменшення розміру статутного капіталу на розмір відповідної частки (частини частки) у статутному капіталі.

Крім того, повідомлено, що розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних  дій щодо юридичних осіб, здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

За державну реєстрацію змін до відомостей про склад учасників товариства справляється адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (з 01.01.2018 – 530 грн.)

Управління надання адміністративних послуг

Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації

 

 

Припинення діяльності фізичної особи підприємця ФОП

27 Червень 2018, 13:37

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП уповноважені здійснювати:

виконавчі органи місцевих рад, а також міські, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями);

нотаріуси;

акредитовані суб’єкти.

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності для осіб, які переселилися з території проведення антитерористичної операції в період її проведення, здійснює державний реєстратор за адресою їх тимчасового проживання.

Припинення підприємницької діяльності внутрішньо переміщеної особи здійснюється за її заявою та спрощеною процедурою за місцем проживання на підставі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Підстави для проведення державної реєстрації.

Державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:

документів, які подаються заявником для державної реєстрації;

судових рішень, які набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі;

рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку.

Форма подання документів для державної реєстрації.

Паперова форма: документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням (бажано цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення).

Електронна форма: документи подаються заявником через портал електронних сервісів.

Для того, щоб подати заяву необхідно зареєструватися на сайті за посиланням https://online.miniust.gov.ua/registration-fiz та виконати вказані на сайті дії.

Електронна заява формується з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, опису поданих заявником документів для державноїреєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.

Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власногоелектронного цифрового підпису.

Необхідні документи.

1)    заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за рішенням особи (форма 12);

2)   ксерокопія свідоцтва про смерть, судове рішення про визнання особи безвісно відсутньою – у разі припинення у зв’язку зі смертю;

3)   паспорт громадянина України або інший документ, який підтверджує особу;

4)   примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (у випадку подання документів представником).

За проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця справлення плати не передбачено.

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо фізичних осіб – підприємців має не перевищувати 24 годин після надходження документів. Виняток – вихідні та святкові дні.

Наступний крок – здійснити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності та в установлені строки подати до органу Державної фіскальної служби податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

Крім того, контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України.

Після цього ФОП має подати сам за себе звіт із зазначенням типу форми “ліквідаційна”, де останнім звітним періодом буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Закрити рахунок у банку, якщо він був відкритий.

Управління надання адміністративних послуг

Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації

 

Перелік документів, які повинні бути у власника земельного паю сільськогосподарського призначення для передачі земельної ділянки в оренду

13 Червень 2018, 14:58

Документи, які посвідчують право власності на земельні ділянки, можна розділити на 2 групи.

Перша. Видані власникам до 1 січня 2013 року: державний акт на право приватної власності на землю; державний акт на право власності на землю, або ж державний акт на право власності на земельну ділянку.

Друга. Ділянки, які оформлювалися після 1 січня 2013 року: свідоцтво про право власності на нерухоме майно чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.

При зміні власника право власності на земельну ділянку без зміни її меж та цільового призначення також посвідчується договором купівлі-продажу або свідоцтвом про право на спадщину.

Право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою.

Порядок передачі в оренду земельної ділянки

Другим важливим питанням договірних відносин є вибір орендаря.

Відповідно до чинного законодавства орендарями земельних ділянок можуть бути:

- районні, обласні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації, Рада міністрів Автономної Республіки Крим та Кабінет Міністрів України в межах повноважень, визначених законом;

- сільські, селищні, міські, районні та обласні ради, Верховна Рада Автономної Республіки Крим у межах повноважень, визначених законом;

- громадяни і юридичні особи України, іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи, міжнародні об’єднання та організації, а також іноземні держави.

Між власником та орендарем має бути укладений письмовий договір оренди землі сільськогосподарського призначення. Цей документ обов’язково підлягає державній реєстрації.

Управління надання адміністративних послуг

Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації

 

 

Як зареєструвати право власності на дачний будинок у сільській місцевості, який побудований у 1990 році

8 Червень 2018, 15:14

Особливості державної реєстрації прав на об’єкти нерухомого майна, що були закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року визначаються Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 (далі – Порядок).

Так, пункт 42 Порядку закріплює, що для державної реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 р., подаються:

- технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;

- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.

Документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси, не вимагається у разі, коли державна реєстрація права власності проводиться на індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав. У такому разі заявник в поданій заяві обов’язково зазначає відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки.

 Статтею 31 Закону та пунктом 43 Порядку передбачено, що для проведення державної реєстрації прав власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що були закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року та розташовані на територіях сільських, селищних, міських рад, якими відповідно до законодавства здійснювалося ведення по господарського обліку, і щодо зазначених об’єктів нерухомості раніше не проводилася державна реєстрація прав власності, замість документів, передбачених пунктом 42 Порядку, можуть бути подані:

- виписка із по господарської книги, надана виконавчим органом сільської ради (якщо такий орган не створений – сільським головою), селищної, міської ради або відповідною архівною установою;

 - документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об’єктом, крім випадку, коли таке речове право зареєстровано в Державному реєстрі прав.

Для здійснення державної реєстрації прав власності на зазначені об’єкти документом, що посвідчує речові права на земельну ділянку під таким об’єктом, може також вважатися рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність.

Крім того, у такому випадку проведення технічної інвентаризації щодо зазначених об’єктів нерухомості є необов’язковим.

Також повідомляємо, що за державну реєстрацію права власності справляється адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (з 01 січня 2018 року – 180 грн.) – у строк 5 робочих днів. Розмір адміністративного збору за скорочення строків державної реєстрації та підстави звільнення від його сплати визначені статтею 34 Закону.

Додатково інформуємо, що рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду в порядку передбаченому статтею 37 Закону.

 Управління надання адміністративних послуг

Кам’янець-Подільської районної державноїадміністрації

 

 

Актуальні питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Кам’янець-Подільській районні державній адміністрації

4 Травень 2018, 07:41

Однією із безумовних переваг проведеної реформи щодо децентралізації повноважень у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та бізнесу є зарахування адміністративного збору за державну реєстрацію до місцевих бюджетів.

Станом на 01 травня 2018 року управлінням надання адміністративних послуг райдержадміністрації надало послуг в загальній кількості – 19601, а саме:

-          1687 послуг Державної міграційної служби України;

-          10927 послуги відділу Держгеокадастру в Кам’янець-Подільському районі;

-          91 документів дозвільного характеру;

-          5694 послуги з державної реєстрації прав на нерухоме майно;

-          116 послуг державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;

-         5 інших послуг.

Отже, до бюджету Кам’янець-Подільського району зараховано понад 206,191тис. грн., а саме:

-         178,160 тис. грн. – за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

-          20,160 тис. грн. – за державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців;

-          7,930 тис. грн. за скорочення термінів виконання реєстраційних дій.

Управління надання адміністративних послуг

Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації

 

 

Процедура ліквідації Фізичної особи підприємця (ФОП)

27 Квітень 2018, 11:49

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП уповноважені здійснювати:

Виконавчі органи місцевих рад, а також міські, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями);

нотаріуси;

акредитованісуб’єкти.

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності для осіб, які переселилися з території проведення антитерористичної операції в період її проведення, здійснює державний реєстратор за адресою їх тимчасового проживання.

Припинення підприємницької діяльності внутрішньопереміщеної особи здійснюється за її заявою та спрощеною процедурою за місцем проживання на підставі довідки про взяття на облік внутрішньопереміщеної особи.

Підстави для проведення державної реєстрації

Державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:

документів, які подаються заявником для державної реєстрації;

судових рішень, які набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі;

рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку.

Форма подання документів для державної реєстрації

Паперова форма: документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням (якщо заява направлена поштовим відправлення підпис фізичної особи-підприємця на заяві посвідчується нотаріусом; бажано цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення).

Електронна форма:документи подаються заявником через портал електронних сервісів .

Для того, щоб подати заяву необхідно зареєструватися на сайті за посиланням https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz та виконати вказані на сайті дії.

Електронна заява формується з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, опису поданих заявником документів для державної реєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.

Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису.

Документи які потрібно подати

1) заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за рішенням особи (форма 12);

2) ксерокопія свідоцтва про смерть, судове рішення про визнання особи безвісновідсутньою – у разіприпинення у зв’язку зі смертю;

3) паспорт громадянина України абоі нший документ, який підтверджує особу;

4) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (у випадку подання документів представником).

Скільки коштує ця процедура, який строк розгляду документів

За проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця справлення плати не передбачено.

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, щодо фізичнихосіб – підприємців має не перевищувати 24 годин після надходження документів. Виняток –вихідні та святковідні.

Після реєстрації

Наступнийкрок – здійснити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності та в установлені строки подати до органу Державної фіскальної служби податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

Крім того, контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України.

Після цього ФОП має подати сам за себе звіт із зазначенням типу форми “ліквідаційна”, де останнім звітним періодом буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Закрити рахунок у банку, якщо він був відкритий.

Управліннянаданняадміністративних

послуг райдержадміністрації

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора