Кам'янець-Подільська районна державна адміністрація
Хмельницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

ЯК ВНЕСТИ ЗМІНИ В ОСОБИСТІ ДАНІ НА ВЕБПОРТАЛІ Е-ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ?

Дата: 05.10.2023 10:23
Кількість переглядів: 57

Фото без описуЯкщо в своєму особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України застрахована особа виявила неактуальні чи неправильні відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, прізвищі тощо), можна звернутися до Фонду, щоб виправити/актуалізувати інформацію. Як це зробити?

 Алгоритм дій

1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) з допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Фото без опису

 

2. В лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі — Анкета).

Фото без опису

3. Заповніть екранну форму Анкети. 

Фото без опису

4. Поставте позначку в чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”.

Фото без опису

5. Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні/правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).

Фото без опису

6. Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль.  Натисніть кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”.  Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”.

Фото без опису

7. Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Після того, як фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.

Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора