Кам'янець-Подільська районна державна адміністрація
Хмельницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

РАДА ГОЛІВ ДЕРЖАВНИХ АДМІНІСТРАЦІЙ ПРАЦЮЄ НАД РОЗРОБКОЮ НАЦІОНАЛЬНОГО РЕСУРСУ — ПЛАТФОРМИ ІНФОРМАЦІЙНО-МАРКЕТИНГОВИХ ЦЕНТРІВ ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ ТЕРИТОРІЙ

Дата: 23.08.2024 13:45
Кількість переглядів: 123

Фото без описуРада голів державних адміністрацій працює над розробкою платформи інформаційно-маркетингових центрів для відновлення територій.

Радою було проведено опитування на підтримку створення Національного ресурсу-платформи, яка надасть можливість місцевим органам влади реально вирішувати питання соціально-економічного розвитку територій та практично виконувати координуючі функції згідно з чинним законодавством.

Пропозицію про створення Платформи підтримало більше 90 відсотків опитаних місцевих державних адміністрацій і органів місцевого самоврядування.

Згідно з результатами опитування Радою голів державних адміністрацій була проведена наступна робота з визначення розробників Платформи, її параметрів, умов, джерел фінансування, етапів розробки та порядку надання доступу громадам до ресурсу в найкоротші терміни.

Національний ресурс-платформа інформаційно-маркетингових центрів (далі «Платформа») – єдиний майданчик-екосистема для бізнесу, органів влади, громадян для обміну, товарами, послугами, роботами (будь-якими активами), у тому числі для відновлення громад за допомогою альтернативної розрахункової системи.

Інформаційно-маркетингові центри – онлайн і офлайн місцеві осередки, які можуть надавати послуги з обробки, просування інформації про можливості місцевих учасників Платформи, сприяти пошуку контрагентів, обслуговувати рахунки учасників, бути координаторами реалізації місцевих соціально-економічних програм і проектів, реалізація яких обліковується за допомогою альтернативної розрахункової системи.

Детальніше про роботу над впровадженням Національного ресурсу-платформи інформаційно-маркетингових центрів дізнавайтеся за посиланнями (доступно до завантаження)

План дій з розробки і впровадження Національного ресурсу-платформи інформаційно -маркетингових центрів

Питання-відповіді щодо реєстрації місцевих інформаційно-маркетингових центрів на Національному ресурсі-платформі, їх робота, організаційні засади, функції, утримання, переваги, законодавча база

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора