Кам'янець-Подільська районна державна адміністрація
Хмельницька область
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

ВІДБУЛИСЯ НАВЧАННЯ ДЛЯ НАЧАЛЬНИКІВ ТА СПЕЦІАЛІСТІВ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ВІДПОВІДАЛЬНИХ ЗА ВЕДЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ

Дата: 21.12.2021 14:25
Кількість переглядів: 634

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», Регіональної програми інформатизації «Цифрова трансформація Хмельниччини» на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням сесії обласної ради від 08.04.2021 року №59-4/2021, розпорядження голови Хмельницької обласної державної адміністрації від 26.10.2021 року №754/2021-р «Про упровадження системи електронного документообігу у Хмельницькій обласній державній адміністрації» з 1 грудня в Хмельницькій обласній державній адміністрації впроваджено в дію систему електронного документообігу АСКОД (СЕД).

З метою забезпечення в Кам’янець-Подільській райдержадміністрації належної роботи в СЕД та здійснення листування з обласною державною адміністрацією виключно через систему електронної взаємодії 21 грудня відбувся тренінг для начальників та спеціалістів структурних підрозділів адміністрації, відповідальних за ведення електронного документообігу.  

Відкрив навчання перший заступник голови районної державної адміністрації Петро Мосендз. Про особливості роботи в СЕД колегам розповіла начальник загального відділу апарату адміністрації Ірина Воронюк.

Довідково: Система електронного документообігу — це  інформаційна система, що забезпечує процес створення, управління доступом і поширення електронних документів, а також забезпечує контроль над потоками документів в організації. АСКОД дозволяє однозначно ідентифікувати документ в будь-якій інсталяції даної системи, скоротити час руху документів, підвищити  оперативність їх виконання,  ідентифікувати відповідального за виконання документа (завдання) в кожен момент часу життя документа, унеможливлює  дублювання документів, дозволяє знаходити документ, володіючи мінімальною інформацією про нього, та контролювати рух документів по процесах документообігу і приймати управлінські рішення, ґрунтуючись на даних зі звітів.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора