ПАСПОРТ У СМАРТФОНІ: ЯК СКОРИСТАТИСЯ ЦИФРОВИМИ ДОКУМЕНТАМИ У СЛУЖБІ ЗАЙНЯТОСТІ
З 15 квітня стало можливим використання цифрових документів, які є в мобільному застосунку Дія під час реєстрації та відвідування центрів зайнятості/філій Хмельницької обласної служби зайнятості.
Так, під час реєстрації на рівні з паперовими документами клієнти можуть використовувати їх електронні аналоги: ID-паспорта, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Щоб скористатися можливістю використання цифрових документів під час відвідування служби зайнятості, достатньо повідомити про це фахівця центру.
Як користуватися цифровими паспортами в Дії? Читайте за посиланням https://cutt.ly/GvRxyoW
Нагадуємо, що для реєстрації осіб, які шукають роботу необхідно пред’явити:
- паспорт, або інший документ, що підтверджує громадянство України;
- довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків
- документ про освіту (за наявності);
- документ, що підтверджує припинення зайнятості;
- інші документи (https://cutt.ly/svR6C66).
Примітка: Верховна Рада ухвалила, а Президент України підписав 15 квітня 2021 року закон № 4355 «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» щодо безперешкодного використання електронного паспорта.