ПРІОРИТЕТ В РОБОТІ ДЕРЖЕНЕРГОНАГЛЯДУ — ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДІЙНОЇ, БЕЗПЕЧНОЇ ТА ЯКІСНОЇ РОБОТИ ЕНЕРГЕТИКИ
До Держенергонагляду надходять численні звернення громадян щодо неякісного електропостачання та його припинення, приєднання об’єктів до електричних мереж, неправомірних дій чи бездіяльності оператора системи розподілу, суб’єкта господарювання у сфері теплопостачання тощо.
Від ефективного реагування відомства на звернення громадян залежить здатність державної установи забезпечувати захист їх законних інтересів. Пріоритет Держенергонагляду – допомогти кожному громадянину у випадку порушення його прав та законних інтересів у сферах електро- та теплопостачання.
Для прикладу, до Управління Держенергонагляду у Дніпропетровській області надійшло звернення від мешканців м. Кривий Ріг щодо постачання електроенергії, параметри якості якої не відповідають вимогам державного стандарту. Після розгляду питання, проведення моніторингу та вимірювання параметрів якості електричної енергії в точці розподілу, розроблено заходи з технічного обслуговування повітряної лінії та трансформаторної підстанції, до яких підключений будинок заявника. Оператором системи розподілу було встановлено новий трансформатор та замінено повітряну лінію електропередачі на вводі до нього. Таке технічне рішення дозволило забезпечити власників житла електроенергією, параметри якості якої відповідають вимогам стандарту.
Кваліфікований та відповідальний підхід до виконання своїх обов’язків всіх працівників Держенергонагляду приносить позитивні результати. Від громадян до Держенергонагляду надходять листи зі словами вдячності.
Так, у колективному зверненні мешканців м. Зміїв йдеться про позитивне розв’язання проблеми із заміни аварійної опори ліній електропередачі після залучення Управління Держенергонагляду у Харківської області.
Листи-подяки також надійшли від мешканців м. Харків, м. Дніпро, м. Кривій Ріг Дніпропетровської області, с. Риковичі Іванківського району Волинської області та с. Голосків Кам’янець-Подільського району Хмельницької області, де оперативні дії держаних інспекторів дозволили забезпечити користувачів електрикою відповідної якості.
Житель с. Шом Берегівського району Закарпатської області подякував за позитивне вирішення проблеми щодо встановлення нового двонаправленого лічильника обліку електричної енергії.
Відділ освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області висловив вдячність за професійний підхід та допомогу у розв’язанні питання своєчасного початку опалювального сезону 2020-2021 років.