ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ ПРО ПЕРЕВАГИ ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ ЗАСОБАМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ЗВ’ЯЗКУ
Сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє вирішити чимало питань в органах Державної податкової служби дистанційно.
Однією з найпоширеніших послуг є приймання податкової та іншої звітності органами ДПС.
Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. Подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків:
- мінімальні затрати часу на заповнення звітності;
- формування та надсилання звітності за допомогою спеціальних програм;
- подання звітності всього за декілька хвилин з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;
- вибір часу подачі звітності, зручного для вас;
- економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах;
- гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
- підтвердження доставки звітності;
- постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;
- уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності;
- автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.;
- подана в електронному вигляді звітність надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.
Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати:
1). Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).
Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ «Допомога».
2). Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.
3). За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.
ЄДИНА ВИМОГА ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО СПІЛКУВАННЯ З ОРГАНАМИ ДПС
НАЯВНІСТЬ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ (ЕЦП).
ЕЦП кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Наразі це: Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, АЦСК АТ «КБ «Приватбанк», АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія» та ін.
Безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби України є особливо актуальним у період карантинних обмежень. У наших ЦОП надання послуг здійснюється з урахуванням усіх протиепідеміологічних рекомендацій, але додаткова обачність ніколи не буде зайвою. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.
Кам’янець-Подільська ДПІ
ГУ ДПС у Хмельницькій області