Кам’янець-Подільська
Районна Державна Адміністрація
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ІНФОРМУЄ

Дата: 23.07.2020 16:52
Кількість переглядів: 1482

Соціальний захист населення нині перебуває на особливому контролі Президента України Володимира Зеленського та Уряду. На часі — перегляд механізмів надання соціальних допомог українцям. Проведення такого аналізу має на меті визначити ту категорію осіб, які дійсно потребують державних допомог різного роду, та відсіяти тих, хто отримує допомоги безпідставно.

Найчисленнішою категорією отримувачів державних допомог є громадяни, які отримують житлові субсидії. Так, на обліку в управлінні соціального захисту населення Кам’янець-Подільської райдержадміністрації перебуває 8405 отримувачів житлових субсидій.

З початку року субсидію на тверде паливо та скраплений газ нараховано 2036 особам на суму 5 млн. 902 тис. грн.., на оплату ЖКП нараховано у грошовій готівковій формі 18 млн. 500 тис. грн.. 6024 одержувачам субсидій. Середній розмір субсидії на тверде паливо складає  2898,80 грн.

В управлінні також перебуває на обліку 6161 усіх одержувачів державних соціальних допомог.  За 6 місяців поточного року державної соціальної допомоги населенню виплачено на суму 60 млн. 806,6 тис. грн..

На обліку в управлінні також перебуває 178 особи, які перемістилися з тимчасово окупованої території України та зони проведення антитерористичної операції, яким виплачено для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг на суму 529,6 тис. грн.

З початку року відділом державних соціальних інспекторів та сімейної політики здійснено 58 вибіркових перевірок цільового використання коштів допомоги при народженні дитини; здійснено 150 обстежень сімей, які проведено з метою підтвердження їх права на призначення державної соціальної допомоги як малозабезпеченим сім’ям та 534 перевірки на призначення субсидій; проведено 4112 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан громадян, які звернулись за наданням соціальної допомоги та субсидії. Проведено верифікацію державних виплат: 2701 справ – по субсидіях, 4127 справ – по державних допомогах.

Станом на липень цього року, в районі налічується 654 багатодітних сімей, в яких проживає 2216 дітей. Зареєстровано 105 випадків, у яких вчинено насильство в сімї або існує така загроза.

З метою охорони й підтримки материнства й дитинства проведено акцію «Здорова мати, здорова родина», в рамках якої придбано миючих наборів для 31 сім’ї на суму 10 тис. грн. З нагоди Дня матері 27 матерям вручено набори постільної білизни на суму 15 тис.грн.

На суму 230 тис. грн. профінансовано та виплачено компенсації та доплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи: 39 осіб І категорії та 75 осіб ІІ категорії. З нагоди річниці Чорнобильської катастрофи було виділено 15 тис.грн. на проведення заходів та 14 тис.грн. — на грошову допомогу.

За І півріччя 2020 року управлінням соціального захисту було нараховано пільг по житлово-комунальних послугах на загальну суму 7 млн. 269 тис. грн.

Надано разову грошову допомогу на вирішення соціально-побутових умов та лікування 119 особам на суму 113,6 тис. грн., військовим та членам їх сімей – 3 особам на суму 12 тис. грн. Надано допомогу на поховання непрацюючих громадян у кількості 9 осіб на суму 9 тис. грн..

З початку року надано послуг з пільгового перевезення окремих категорій громадян на загальну суму 12 тис. грн.

На обліку для забезпечення путівками на санаторно-курортне лікування станом на 1 липня 2020 р. перебуває 252 особи з інвалідністю та ветеранів війни. На даний час забезпечено санаторно-курортним лікуванням 3 ветерани.

Станом на 1 січня 2020 року на обліку для отримання спецавтотранспорту перебували 143 особи з інвалідністю. Компенсаційні виплати на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобіля надано 10 особам з інвалідністю на суму 1,9 тис. грн., компенсаційні виплати на транспортне обслуговування — 45 особам на суму 11 тис.грн.

На обліку для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, а також засобами для пересування перебуває 1201 особа з інвалідністю. З метою забезпечення технічними засобами реабілітації звернулися 88 осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю. Видано 536 направлень для забезпечення такими виробами та проведення протезування особам з інвалідністю в кількості 475 одиниць. Протягом звітного періоду забезпечено технічними засобами в кількості 256 одиниць на суму 722,3 тис. грн.

Влаштовано на постійне проживання в будинок-інтернат для одиноких пристарілих громадян та інвалідів 14 осіб.

За програмою "Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях" пройшла курс психологічної реабілітації 1 особа на загальну суму 11,2 тис. грн.

В 2020 році укладено 3 договори на відшкодування вартості реабілітаційних заходів закладам охорони здоров’я будь-якої форми власності, а також реабілітаційним установам. В результаті надано послуги з реабілітації 1 дитині з діагнозом ДЦП на загальну суму 14,9 тис. грн.

У 2020 році виплачено разову грошову допомогу ветеранам війни до 9 травня 1823 особам на суму 2142,2 тис. грн. та допомогу 21 військовослужбовцю, звільненому з військової строкової служби відповідно до Постанови КМУ №185 в сумі 67,4 тис.грн.

Виплачено разову грошову допомогу в сумі 200 тис. грн. особі, яка отримала легкі тілесні ушкодження під час участі в масових акціях громадського протесту, що відбувалися у період з 21.11.2013 року по 21.02.2014 рік, та 105,1 тис. грн. членам сім’ї особи, якій присвоєно звання Герой України з врученням ордена «Золота Зірка» посмертно.

Одним із найважливіших питань соціального захисту населення є виплата заробітної плати працюючим особам. Відповідно до проведеного моніторингу, рівень середньої заробітної плати штатних працівників на підприємствах району, які включені для обстежень в основне коло звітних одиниць з питань статистики праці, у травні 2020 року становив 10370,00 грн., що на 1466,90 грн. більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

За січень – травень 2020 року середня заробітна плата становить 10357,80 грн. По галузях економіки рівень середньої заробітної плати за травень 2020 року розподіляється так:

   -  промисловість – 14700,11 грн.;

   - транспорт, складське господарство, поштова та кур’єрська діяльність –  13413,98 грн.;

   -  будівництво – 9131,78 грн.;

   -  охорона здоров’я та надання соціальної допомоги – 6250,38 грн.;

   -  освіта – 10195,97 грн.;

   -  державне управління й оборона – 8729,81 грн.;

   -  сільське, рибне та лісове господарство – 11020,83 грн.;

   - діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування – 4788,24 грн.;

   - мистецтво, спорт, розваги та відпочинок – 2400,00 грн.;

   - тимчасове розміщування й організація харчування – 21224,00 грн.;

   -  інші галузі – 6030,56 грн.

Станом на 1 липня 2020 року заборгованість із виплати заробітної плати перед працівниками економічно-активного ДП «Нігинський кар’єр» складає 4 млн 913,2 тис.гр

З метою уникнення ситуацій із заборгованості заробітної плати на підприємствах та організаціях району з початку 2020 року відбулося 5 засідань комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати та  легалізації  заробітної плати і зайнятості населення, де було заслухано 26 керівників підприємств, які не дотримуються трудового законодавства щодо мінімальних гарантій в оплаті праці та щодо своєчасної виплати заробітної плати працівникам.

За січень - квітень 2020 року створено 160 нових робочих місць при 67 ліквідованих.

Роботу з метою легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено з 80 юридичними особами та фізичними особами-підприємцями. За результатами перевірок контролюючих органів зареєстровано: суб’єктів підприємницької діяльності - 43, трудових договорів між підприємцями - фізичними особами та найманими працівниками, а також трудових договорів з найманими працівниками у юридичної особи  – 36.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора