СЕМІНАР-ТРЕНІНГ ДЛЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ "ТВОРЧА АКТИВНСТЬ — ПРОФЕСІЙНА КРЕАТИВНІСТЬ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА"
Освіта ХХІ століття — це освіта для людини. Її стрижень — виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, особистості, яка уміє використовувати набуті знання і уміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни. Важко уявити школу без класного керівника, адже саме йому належить чільне місце в системі виховної роботи школи.
Для кращого розуміння ролі класного керівника у системі нової української школи 27 березня 2019 року на базі Княжпільської ЗОШ І-ІІ ст. був проведений семінар-тренінг для класних керівників «Творча активність – професійна креативність класного керівника», підготовлений класним керівником Сабадаш Т.В. та класоводами даної школи, в якому взяли участь голови шкільних МО класних керівників 5-11 класів та методист районного відділу освіти Дідик Юлія Вячеславівна.
Основне завдання тренінгу – донести до класних керівників, що вони є головними агентами змін, від них залежить наскільки успішною буде дитина у майбутньому самостійному житті. Робота семінару велася у групах, використано різноманітні вправи: вчителі будували модель креативного класного керівника і порівнювали свої моделі з портретом класного керівника, який склали діти напередодні, через тестування визначали, наскільки вони є творчими особистостями, а, беручи участь у інтерактивній вправі визначали чи вміють знаходити вихід із складних ситуацій.
Активними учасниками семінару були Боднарчук Г.І.(Приворотська ЗОШ І-ІІІ ст.), яка представила проект групи «Портрет креативного класного керівника», що викликав жваве обговорення, Шупарська І.В. (Заліська-1 ЗОШ І-ІІ ст.) та Махніцька С.І. (Княжпільська ЗОШ І-ІІ ст.) поділилися досвідом з використання інтерактивних виховних технологій, Сабадаш Тетяна Володимирівна ознайомила учасників з тим, яким повинен бути творчий класний керівник. Стасюк Галина Валентинівна (Довжоцький НВК) неодноразово висловлювала свою позицію щодо ролі класного керівника у формуванні творчого учня.
Наприкінці семінару-тренінгу всі разом вивели формулу успіху вчителя: (ДОСВІД х ІНТЕЛЕКТ) : ПОЗИТИВНІ ЯКОСТІ х МАЙСТЕРНІСТЬ = У С П І Х .
Підсумком семінару стали слова «Учитись важко, а учить ще важче, але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти».