В селі Панівці відбулося виїзне засідання колегії районної державної адміністрації
25 жовтня в селі Панівці відбулося виїзне засідання колегії районної державної адміністрації, яке провів голова райдержадміністрації Василь Сукач. Участь у засіданні взяли перший заступник голови адміністрації Маріанна Великохатько, заступник голови райдержадміністрації Микола Чумак, керівник апарату райдержадміністрації Віктор Гнатюк, голова районної ради Віктор Кривак, начальники структурних підрозділів райдержадміністрації, голови ОТГ та голови сільських рад району.
На порядку денному було розглянуто наступні питання: «Про стан розрахунків агроформувань за оренду земельних часток (паїв) та проведення комплексу осінньо-польових робіт в районі», «Про роботу архівного відділу райдержадміністрації», «Про роботу виконкому Пановецької сільської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Начальник відділу агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів райдержадміністрації Надія Сузанська доповідаючи по питанню «Про стан розрахунків агроформувань за оренду земельних часток (паїв) та проведення комплексу осінньо-польових робіт в районі» розповіла, що одним із важливих питань розвитку земельних відносин у районі є удосконалення орендних відносин, захист прав власників земельних ділянок (паїв) та раціональне використання землі.
В 2018 році загальна площа орендованих земельних часток (паїв) по Кам’янець-Подільському району складає 52,3 тис.га. Між власниками земельних паїв та агропідприємствами (63 орендарі) укладено 25 тис. договорів оренди земельних паїв.
Середній розмір земельної частки (паю) по району становить 2,1 га.
Середньозважена вартість земельної частки (паю) по державному акту, з врахуванням проведених індексацій в середньому по району становить 69,8 тис.грн.
Згідно укладених договорів оренди земельних ділянок, сільськогосподарськими підприємствами району у 2018 році нарахуванню підлягатиме 140,7 млн. грн. орендної плати за земельні частки (паї), що на 15,2 млн. грн., більше ніж в 2017 році. Відповідно, очікуване надходження по податку з доходів фізичних осіб до бюджету складе 25,3 млн. грн., що на 3,6 млн. грн. більше від минулорічних показників.
Нарахування орендної плати за 1 га в середньому по району складає 2691 грн., на 1 пай в середньому по району нараховують 5636 грн.
По питанню, «Про роботу архівного відділу райдержадміністрації» поінформувала присутніх начальник архівного відділу райдержадміністрації Ірина Федорова.
Ірина Іванівна повідомила що основним пріоритетом в роботі залишається забезпечення дотримання законодавства в архівній сфері, формування, планомірне комплектування документами постійного терміну зберігання та використання їх інформації, як важливої частини Національного архівного фонду України .
На протязі 2018 року діяльність відділу була спрямована на виконання:
- Програми здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів Національного архівного фонду у Хмельницькій області на 2015-2019 роки;
- наказів Державної архівної служби;
- рішень колегій Державного архіву Хмельницької області;
- розпоряджень голови районної державної адміністрації.
Станом на 01 жовтня 2018 року, в архівному відділі зберігається 210 фондів управлінської документації, що складає 32 тисячі справ, з них - три тисячі одиниць фото, відео- документів та 22 колекції документів фондів особового походження визначних людей та значущих подій Кам’янець -Подільського району.
Щорічно архівний відділ планово комплектується управлінською документацією установ, підприємств, організацій на відповідній території. Зокрема, за 2018 рік прийнято на державне зберігання 2 тис. 836 справ, поповнились фонди – 16 установ зони комплектування. Вперше прийнято фонди “Кам’янець-Подільського районного центру культури і мистецтв “Розмай” та “Управління ветеринарної медицини в Кам’янець-Подільському районі”. Усі документи надійшли в упорядкованому стані, відповідно до описів справ.
На державне зберігання приймаються також документи, які утворились в результаті життєдіяльності окремих громадян - творчих особистостей, вчених, письменників та почесних громадян району, тому працівниками відділу постійно здійснюється виявлення та описування документів особового походження. Так, у звітному році додатково прийняті документи трьох фондів особового походження в загальній кількості 765 одиниць обліку:
Впродовж звітного періоду, на засіданнях експертної комісії архівного відділу погоджено та подано на затвердження в Державний архів Хмельницької області 19 історичних довідок, 38 описів справ, 6 актів на знищення документів, 39 номенклатур справ, 24 інструкції з діловодства підприємств, установ, організацій джерел комплектування архіву.
«Про роботу виконкому Пановецької сільської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» доповів Пановецький сільський голова Анатолій Костюк.
Анатолій Миколайович зазначив що до складу Пановецької сільської ради входять три населених пункти: с. Панівці (центр сільської ради ) , с. Цибулівка , с.Зубрівка.
Станом на 01.10.2018 року в населених пунктах проживає 1604 чоловіки, в тому числі: с. Панівці –1013 чоловік, с. Зубрівка– 41 чоловік, с. Цибулівка -550 чоловік.
Налічується постійних дворів – 567 в тому числі: с.Панівці -355 , с.Цибулівка -199, с. Зубрівка- 13. З початку року на території сільської ради народилось – 3 дітей, померло – 15 чоловік.
Сільським головою та секретарем сільської ради налагоджено прийом громадян, які проживають на території сільської ради.
Планування роботи виконкому здійснюється щоквартально. Індивідуальне планування роботи сільським головою і секретарем здійснюється щомісячно.
Щорічно виконавчий комітет розробляє на наступний рік план соціально-економічного та культурного розвитку сіл сільської ради і у вигляді рекомендацій виноситься на розгляд сесії сільської ради.
На території сільської ради функціонує Пановецька ЗОШ І – ІІ ступенів, дитячий навчальний заклад «Колосок», будинок культури, бібліотека.
У школі навчається 65 учнів. Шкільне приміщення знаходиться в задовільному стані, проведено поточні ремонти . Матеріально- технічна база школи задовільна. Встановлене газове опалення.
На території Пановецької сільської ради функціонує Будинок культури в с.Панівці. Матеріально – технічна база у задовільному стані , закуплене усе необхідне обладнання. Святково-масові заходи проводяться постійно.
У будинку культури функціонує бібліотека, яка забезпечена читальним та довідковим матеріалами. Постійно у бібліотеці проводяться інформаційні та дитячі масові заходи. Проводяться заходи відповідно до народно-релігійного календаря, до державних свят та до ювілеїв письменників. Бібліотека тісно співпрацює з сільським клубом та школою.
В сільській раді організована відповідна робота за зверненнями громадян, щодо контролю за виконанням документів вищестоящих органів влади та власних рішень виконавчого комітету. Проводяться особисті прийоми громадян, про що робляться відповідні відмітки в журналі прийому громадян.