Володимир Гройсман: наша мета - 30% зниження аварій і більше тисячі врятованих життів на рік
Володимир Гройсман: наша мета - 30% зниження аварій і більше тисячі врятованих життів на рік
Уряд ставить завдання знизити смертність та травмування на дорогах на 30% і опрацювати програму додаткового захисту дітей. Про це заявив Володимир Гройсман під час всеукраїнської наради з питань безпеки дорожнього руху 4 жовтня у Кам’янці-Подільському, де Голова Уряду перебуває з робочою поїздкою.
Аварійність на українських дорогах є надзвичайно високою. Тому Уряд реалізує чітку стратегію щодо безпеки на дорогах України
В Україні рівень смертності та травматизму внаслідок дорожньо-транспортних пригод є одним з найвищих в Європі. З 2005 року кількість загиблих на дорогах перевищила 74 тис людей. Кількість травмованих – понад 600 тис. Дорожні пригоди є однією з найпоширеніших причин смертності серед дорослого населення і другою причиною смертності дітей у віці від 5 до 14 років. «Щорічно на дорогах України гине більше 3000 людей. Найгірше, що гинуть діти. Уряд ставить завдання знизити смертність та травмування на дорогах на 30% і опрацювати програму додаткового захисту дітей», - заявив Прем’єр-міністр України.
Уряд будує нові дороги, але питання безпеки на дорогах не менш важливе. Тому на безпеку цього року виділено 2 млрд грн – Гройсман
Під час робочої поїздки Володимир Гройсман ознайомився з ходом будівництва дороги Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці біля Кам’янця-Подільського. Це одна з найбільш проблемних доріг регіону. Вона не ремонтувалася з 1970 року, і через складний ландшафт завжди була однією з найнебезпечніших. На цій ділянці гинули понад сто людей щороку. В квітні поточного року тут розпочато капітальний ремонт із розширенням полотна. Всі роботи ведуться за окремою бюджетною програмою, а сам проект будівництва сформовано з урахуванням вимог безпеки. «Ми будуємо нові дороги, роботи багато. Але про питання безпеки неможна забувати. Маємо жахливі цифри травмованих та загиблих, - сказав Володимир Гройсман. – В рамках дорожнього фонду (цього року) ми виділили понад 2 млрд грн на проведення заходів з підтримки безпеки руху».
Відповідальність водія і система контролю – не для того, щоб карати, а для того, щоб зберегти життя
Володимир Гройсман заявив, що безпека руху – це комплексна робота. Дороги – лише одна її складова. Інші – персональна відповідальність водія і система контролю за ситуацією на дорогах. «Я не ставлю за мету карати людей. Але ми повинні розуміти і те, що ДТП – це, окрім іншого, перевищення швидкості і нехтуваннями правилами дорожнього руху - Має бути системний контроль і відповідальність водія. Ставлю завдання - досягти 30%-го зниження аварій, травм і смертності. Це більше тисячі врятованих життів» - повідомив Прем’єр-міністр. Також він наголосив, що можливості для розгортання системи контролю є – і на законодавчому рівні, і в фінансовій площині.
В Україні стартувала державна програма підвищення безпеки дорожнього руху до 2020 р. Це план, який спирається на міжнародні рекомендації.
Крім наведення порядку з масовими порушеннями ДТП (основна причина смертності), один із великих розділів плану - нова інфраструктура: побудова безпечних пішохідних переходів з освітленням, з острівцями безпеки, побудова великої кількості кільцевих перехресть (програми розбудови інфраструктури безпеки «500-500-1000») та фізична ліквідація концентрації місць ДТП. Для реалізації цієї програми при Кабінеті Міністрів створена спеціальна Координаційна рада з питань безпеки руху, розроблені і затверджені нові норми будівництва доріг.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету міністрів України