Кам’янець-Подільська
Районна Державна Адміністрація
Кам’янець-Подільський район, Хмельницька область

Інформує Кам’янець-Подільська ОДПІ

Інформація про роботу зі зверненнями громадян за 2017 рік

15 Січень 2018, 15:51

Протягом 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 916 письмових звернень громадян, на особистому прийомі побувало 93 громадянина. В зверненнях порушено 1009 питань.

До виконкомів сільських рад та об’єднаних територіальних громад надійшло 2415 письмових звернень, на особистих прийомах у сільських голів та голів територіальних громад розглянуто 22406 звернень громадян.

Всього по району розглянуто 26059 звернень, в яких порушено 26059 питань.

Відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008                     № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» при районній державній адміністрації працює района постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом року проведено 12 засідань комісії.

У відповідності пункту 4 Указу Президента України та заходів райдержадміністрації затверджено графіки проведення особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації, виконкомів місцевих рад в кожному населенному пункті підпорядкованої території, передбачено проведення особистого прийому не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі один особистий виїзний прийом громадян та забезпечено їх проведення за затвердженими графіками (п. 6.1 Указу Президента України).

Протягом року відбулось 36 гарячих телефонних ліній, відповідно, розглянуто і вирішено 36 звернень громадян, відбулось 33 виїзних прийоми громадян, під час яких розглянуто і вирішено 93 питання. При районній державній адміністрації за т. 9-12-79 працює телефон довіри.

У засобах масової інформації здійснюється систематичне висвітлення матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів, роз’яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях. Всього протягом року було висвітлено 21 публікація.

Відповідно до п. 5.1. Указу Президента України складено графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах селищної, сільських рад, структурних підрозділах райдержадміністрації. Протягом року було здійснено 15 перевірок.

В районній державній адміністрації запроваджено періодичні особисті доповіді про стан роботи місцевих органів виконавчої влади зі зверненнями громадян голів виконкомів селищної, сільських рад. Всього в 2017році відбулось 18 особистих доповідей (п. 2 Указу Президента України).

Протягом року надійшло 9 повторних звернень. Питання, що в них порушуються підлягають розгляду правоохоронними органами або у судовому порядку. Особливо, це звернення, що стосувалися земельних питань, газифікації, водозабезпечення, призначення житлових субсидій та питань надання матеріальної допомоги.

В минулому році районною адміністрацією приділялась значна увага малозахищеним верствам населення: одиноким, престарілим, багатодітним сім’ям, учасникам антитерористичної операції допомогли у придбанні будівельних матеріалів, твердого палива, лісоматеріалів. Надано одноразову грошову допомогу 470 громадянину на загальну суму 460 тис.гривень.

26 лютого 2017 року під час засідання колегії розглядалось питання та прийнято розпорядження голови адміністрації «Про заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

Додаток: на 4 арк. в 1 прим.

 

Голова адміністрації                                                                   В.Сукач

 

 

І.Воронюк

9-12-79

 

Внесено зміни до критеріїв блокування реєстрації податкової накладної розрахунку коригування

22 Серпень 2017, 14:55

Кам’янець-Подільська ОДПІ повідомляє, що 12.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.17 №654, яким внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ №567).Змін зазнав перший критерій, на відповідність якому проводитьсямоніторинг податкових накладних та розрахунків коригування.

Зокрема, уточнено, що обсяг постачання охоплює не тільки той об’єм поставлених товарів (послуг), що вказаний у податкових накладних, а й у розрахунках коригування  до них.

Іншим чином визначається залишок різниці (якщо раніше вона визначалась як різниця між обсягом постачання та обсягом придбання, то у новій редакції Наказу №567 ці складові змінено місцями).

Крім цього запропоновано в розрахунку різниці не враховувати обсяги придбаних товарів за звільненими від ПДВ операціями.

Також внесені зміни Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄДПН. Згідно нової редакції Наказу №567 письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

 Електронний кабінет платника!

На офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (далі – ЕКП). Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою:  http://cabinet.sfs.gov.uaа також через офіційний веб-портал ДФС.

ЕКП – сервіс, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів фіскальної служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, а також знижуються корупційні ризики, завдяки уникненню безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів.

ЕКП надає можливість оцінити податкові ризики діяльності з потенційними бізнес-партнерами, доступу до нормативних і інформаційних документів з питань оподаткування, скористатися загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом тощо.

Крім того, платники можуть отримати такі послуги:

-           скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними;

-           звітувати он-лайн, переглядати подану звітність;

-           дізнатися про стан розрахунків з бюджетом, сплатити податки;

-           замовляти довідки та отримувати їх в електронному вигляді;

-           офіційно  листуватися з контролюючими органами тощо.

ЕКП складається із двох функціональних частин:

1. відкрита (загальнодоступна) – користуватись послугами можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

2. приватна (особистий кабінет) – робота здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.

Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (http://асsкіdd.gov.uа).

При виникненні питань з приводу користування ЕКП можна звернутися за телефоном 0800501007 або написати на поштову скриньку infozvit@sfs.gov.ua.